tisdag 7 december 2010

Då var det dax igen!


Inte ska det ta så lång tid att göra ett nytt inlägg.
Nystart med andra ord!!
December går sin gilla gång och så gör oxå livet! Det känns inte alltid som de följs åt men så är det. Jag kan bara låta saker och ting och känslor få ta tid och utrymme! Det är svårt. Det är ju så att man ibland måste bana nya väger för att kunna gå vidare.
De man lever med måste också förstå och få sin tid till att förstå.
Det gäller "bara" att ta livet som det kommer, eller... vad har vi för val och möjligheter att påverka, vill vi påverka eller är det kanske behagligast att bara driva med. Det är då vi måste stanna upp och tänka, och tänka om - what if... Ha en bra dag!! Kramar Jag märker att jag har lagt ribban högt för bloggen, men vi får se vart den tar vägen..

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentarerna hos mig. Trevlig helg önskar jag dig. Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja man får ta livet som det kommer och försöka göra det bästa av allt men heller inte glömma att njuta av det lilla. Kanske du inte ska lägga ribban högt för bloggen heller utan låta även den ta dagen och livet som den kommer också, bloggen ska vara njutning att ha tycker i allafall jag.

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in lämnar en kommentar på min blogg! Feedback ger alltid mer smak.
Det gör jag så glad!
Kramar