lördag 14 maj 2011

26 år med kärleken!


Min vän hämtade mig på tågstationen den 13 maj 1985, då som min arbetsgivare. Jag skulle vara en sommar på badort,  från norrland till västkusten - paradiset.


Hit var det han tog mig då på morgonen!


I denna loggia schelackerade jag möbler de första dagarna.


I den här baren har vi haft många personalfester.


En imponerande matsal, många danskvällar till storband.



Städa på hotellet undvek jag å det bestämda.



Havsnära och ljuvligt.
Ni förstår att han tog norrlänningen med storm.

Nu 2011 drivs hotellet av andra och vårt sommarhus är ett stenkast upp.
Somrar vid kusten vill jag aldrig lämna!

Ha en bra helg alla vänner!



1 kommentar:

Tack för att du tittar in lämnar en kommentar på min blogg! Feedback ger alltid mer smak.
Det gör jag så glad!
Kramar