söndag 20 februari 2011

En paus i vardagen:)

Sitter nu med mitt vinglas och ljus och njuter av tystnaden!
Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till fjälls på några dagars skidsemester, från vardagens tungsinne som finns i min själ.



Detta är guld klimpen min!






Dessa goa killar, som idag är några år äldre, är i Österrike som fadder samt som ledare för konfrimander. De har nog en underbar vecka, får vi hoppas.De är långt ifrån högkyrkliga, men de storm trivs i den gemenskap som finns där och alla upptåg som de hittar på tillsammans.

 Vi får alla en vecka med mycket uteliv och glädje tror jag, något vi alla behöver fylla på, för att vardagen skall fungera.

Jag ska ta vara på dagarna, med våra vänner.

Sen längtar jag framåt....




Ha en bra söndag:)




2 kommentarer:

  1. Så roligt att åka på fjällsemester några dar, annars ser det ju inte alldeles fel ut med strandbilden heller :)

    SvaraRadera
  2. Tackar för din kommentar i min blogg och jag brukar titta till dig också :) Det låter så rofyllt med tystnad ett ljus och ett glas vin, det skulle man unna sig oftare! Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in lämnar en kommentar på min blogg! Feedback ger alltid mer smak.
Det gör jag så glad!
Kramar