onsdag 9 februari 2011

Vårvärme!





Började dagen med en promenad längs havet med Chilla. Det är fantastiskt med vårt av långa land. Och jag får ta del av "allt" - norr som söder. Förra veckan var det vintervitt i skog och mark, idag takdropp och knoppar. Solen värmer lite, trots att vi har minus grader.



Därefter tog jag bilen för en egen tur i södra Halland/nordvästra Skåne, med musiken donande i högtalarna.
Gilla.
Jag lyckades ta mig till en Butik som jag länge följt på blogg och  där fanns nu det en skylt jag bara ville HA!!


Det blev ingen snygg länkning. Tipsa mig gärna hur jag ska göra!


Tyvärr är bilden inte den bästa, men jag kan inte vänta tills imorgon med att ta bilden, så det fick bli taklampa, blixt och stearinljus. Nåväl, texten syns och den är klockren för tillfället.

I kväll ska jag bara andas, läsa och dricka en god kopp te.
Imorgon ska jag ta nya krafttag, kanske...

Ha det bra mina vänner.

3 kommentarer:

  1. Skulle precis till att stänga ner datorn för att snart kunna gå och lägga mig efter att ha gjort klart bokföringen. Men, så drogs jag till bloggen - hmmm, ovanligt va ;)
    Så såg jag att jag fått en ny följare och känslan sa mig att kolla vem det var och så glad jag är för att jag gjorde det.
    Så fantastiska bilder du visar här. Oj, det kommer jag att "sova gott på".
    Den översta bilden får mig att vilja måla akvarell!
    Scrollade snabbt och ser att vi har lite likheter i tänket *ler*
    Nu ska jag abrubt avsluta för jag är så trött i ögonen, men ville bara lämna ett avtryck och önska dig en fin fortsättning på veckan.
    Ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Glömde ju helt - ÄLSKAR TEXTEN PÅ SKYLTEN!

    SvaraRadera
  3. Vilken ursnygg skylt och vad vackert med denna strand och vackert i förra inlägg från Jämtland. Sorgligt med din mamma och att lämna sin hemtrakt efter det. Kommer ju själv från Jämtland och har alltid känt det som min hembyggd trots att jag bott lika länge i Stockholm än jag gjorde däruppe. Sköt om dej, kram Katta

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in lämnar en kommentar på min blogg! Feedback ger alltid mer smak.
Det gör jag så glad!
Kramar