onsdag 6 april 2011

Hundväder!



Så här ser det ut vid kusten idag.....
Brrrrr....


Jag vet sedan snart tre år tillbaka vad hundväder är.
Det är dessa dagar vi inte är många som är ute och går, promenerar. De enda man möter, som inte är på väg till ... 
Är vi hundägare.
Vi bara nickar åt varandra låter knappt våra hundar nosa på varandra.
Vi vill fort hem till stugvärmen, tills nästa rund.
Måste dock erkänna, de blr inte lika många som en solig, härlig dag! 


Det är så här Chilla nyttjar dessa dagar bäst, NJUTA.

Själv ska jag sätta på kaffet och NJUTA!

"Efter regn kommer sol!"

Kram på er alla,
era kommentarer gör mig sååå glad:)

3 kommentarer:

  1. Huu, det såg bistert ut! Hos mig skiner solen men det BLÅSER. Men snart är den riktiga våren här :) Fin renovering av stugan ser det ut att bli också. Roligt se fram emot till sommaren! Ha det bäst! Kramar från en bloggvän!

    SvaraRadera
  2. Ja fy vad det blåååser idag!
    Tusen tack för dina kommentarer, de värmer.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Ha ha - jag känner igen det där. Var ute och gick med Rocco ikväll och ville bara hem hela vägen... :)

    Önskar dig en trevlig helg. Och tusen tack för din gulliga kommentar!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in lämnar en kommentar på min blogg! Feedback ger alltid mer smak.
Det gör jag så glad!
Kramar