lördag 16 april 2011

Vår rofyllda plats!


Vår vädret igår!



Förra helgen startade A sitt "Café in the blue" projekt. Här bakar hon Chokladbollar till sina första gäster. Det kommer att bli skönt att få en kopp kaffe under våren och sommaren serverad. Det kan vara värt pengarna *ler*.


Vi åkte till Stugan för att se hur renoveringen framskrider..



Kolla in köket!!




Visst kommer det att bli underbart!
Tidigare var det inget kök framför fönstret, bara en ho och en dålig spis och en 1/2 kyl längs ena kort sidan.
Men nu...


Jag hoppas ni kan ana vilka möjligheter här finns.
Här ska vi bara njuta av ledighet och natur!

Ha en bra söndag,
så ses vi en annan dag!

Kramar från mig


1 kommentar:

  1. Ja du, jag anar vilka möjligheter som finns, ser helt underbart ut, där kommer ni verkligen kunna njuta!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in lämnar en kommentar på min blogg! Feedback ger alltid mer smak.
Det gör jag så glad!
Kramar